صفحه اصلیمشتری خدمات ,خوش آمدید.شما اینجا هستید: اطلاعيه 431400/08/04ورود به سیستم
کد خبر: 116تاریخ انتشار خبر: 01/07/1400 - 9:41تعداد بازدید: 46

اطلاعيه 43

روش پيگيري دستگاه هاي معيوب

با سلام و احترام

در صورت مشاهده هرگونه ايراد  در بدو نصب و يادر طول دوره گارانتي ، مشتري يا فروشنده (درصورت مراجعه مشتري به فروشنده) بايد به مراکز خدمات پس از فروش اطلاع رساني کرده و پس از آن ، پيگري بايد از جانب نماينده خدمات باشد.

پس از ارسال گزارشات مربوطه به دفتر مرکزي ، طي 24 ساعت نتيجه به نماينده خدمات و مشتري اعلام خواهد شد و درصورت تاييد مبني بر ارسال دستگاه به کارخانه، تنها نماينده خدمات مجاز به جمع آوري و ارسال دستگاه از محل مشتري به کارخانه مي باشد ، در غير اينصورت ، خسارات احتمالي به عهده شخص خاطي مي باشد و شرکت هيچگونه مسئوليتي نخواهد داشت.

با تشکر



نام:


آدرس پست الکترونیکی:


نظر: *
 

کد امنیتی جدید



   
Powered By Sorooshan Co